دوشنبه ۱۳ فروردین ۰۳

مزایا و معایب تخت خواب چوبی چیست؟

مرکز فروش مبلمان راحتی مدرن و شیک، انواع میز و صندلی ناهار خوری چوبی، تخت خواب چوبی دو نفره، آینه و میز کنسول جدید

مزایا و معایب تخت خواب چوبی چیست؟

۴ بازديد
تخت خواب چوبی ساده یکی از گزینه‌های خرید برای افرادی که سبک ساده و مدرن را به سبک تجملاتی و تشریفاتی ترجیح میدهند، میباشد. برای استفاده طولانی مدت، مطمئن شوید که تخت خواب چوبی شما از چوب کم کیفیت یا کم هزینه ساخته نشده است. تخت خواب چوب راش گرجستانی و آلمانی یکی از مقاوم ترین چوبها میباشد. چوب راش و گردو به بیشتر از 5۰ سال دوام دارند و با نگهداری درست بیشتر هم عمر خواهند کرد.

وب سایت : www.hsh1.ir
شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱
شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲

تخت خواب چوب راش

تخت خواب چوب راش


فروشگاه اینترنتی HSH بیش از 20 سال میباشد که در زمینه طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی منزل در سبک مدرن و مینیمال فعالیت دارد. تولید و پخش انواع تخت خواب دو نفره و یک نفره با ترکیب رنگ دلخواه به سراسر کشور امکان پذیر است. یکی دیگر از مزایای خرید تخت خواب چوب راش از مجموعه تولیدی HSH رنگبندی متنوع پارچه و چوب میباشد که به سلیقه خود مشتری انتخاب میشود و میتوانند بعد از مدتی رنگ پارچه تخت را تغییر داده و رنگ جدید متناسب با دکوراسیون منزل بزنند.

تخت خواب دو نفره شما اگر مستحکم و خوش ساخت باشد، باید از تشک شما بیشتر دوام بیاورد. البته، انتخاب تشکی مناسب برای نیازهای خواب بسیار مهم است. سعی کنید علاوه بر زیبایی به راحتی، اندازه و ابعاد تختخواب و همچنین کیفیت ساخت تختخواب دقت داشته باشید. تخت خواب دو نفره چوبی را می‌توانید با دو اندازه استاندارد 160 در 200 سانتی‌متر و 180 در 200 سانتی‌متر در بازار پیدا کنید.
وب سایت : www.hsh1.ir
شماره تماس : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۱
شماره واتس آپ : ۰۹۱۲۰۰۶۲۰۱۲

تخت خواب چوبی ساده

تخت خواب چوبی ساده


چوب، به‌ویژه در انواع نرم را می‌توان به‌راحتی به اشکال گوناگون درآورد و آن را در طرح‌های مختلف و متنوع به کار گرفت. تخت خواب ساده‌ چوبی با هر چیدمانی سازگاری دارد و در هر سبکی از دکوراسیون میتوانیم استفاده کنیم.

یکی از دلایلی که تخت‌ خواب چوبی ساده و مدرن دوباره محبوب شده‌اند این است که مردم از اینکه تختخوابشان شب‌ها صدا بدهد، متنفر هستند. تخت‌های فلزی در دهه‌های اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار بوده‌اند، اما واقعیت این است که آنها در مقایسه با تخت‌ خواب چوبی راش محکم، سر و صدای زیادی دارند. تخت خواب چوبی راش، نسبت به ماده ارزشمند و بادوامی که در ساخت آن بکار رفته، در اکثر نمونه‌ها از قیمت مناسبی برخوردار است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.